Calculul e foarte simplu:
La unele aparate pe dipswitch-uri scrie echivalentul unui switch, la altele scrie doar numarul switch-ului (1,2,3,4...) ca in linkul dat de tine. Însă la toate e valabil:
1=1
2=2
3=4
4=8
5=16
6=32
7=64
8=128
9=256
Adresarea o faci prin insumarea numerelor din dreapta, astfel incat rezultatul sa fie adresa pe care o doresti.
Exemple:
-adresa 55
32+16+4+2+1= 55 deci vei actiona (în directia on) dipswitchurile 6, 5, 3, 2, 1 (1,2,3,5,6)
-adresa 256
simplu dipswitchul 9
-adresa 7
1+2+4 = 7
=> dipswitch 1,2,3.
-adresa 450
256+128+64+2=450
=> dipswitch 9,8,7 si 2.
Samd.
La consola nu pot sa te ajut ca nu am lucrat pe tipul asta, dar probabil ca scenele respective trebuie să le insumezi (printr-o comandă specifica a consolei) intr-un chase sau program dinamic,... unde trebuie să dai si niste timpi de trecere. Si probabil ca ai alta comanda prin care faderele si butoanele lor devin din simple scenetrigger ...trigger de chaseuri sau programe. Sorry daca e altfel, dar cum spuneam, nu cunosc consola.
La moving headuri si scanere, dacă consola nu vine cu ceva efecte preprogramate, e mai greuţ, în sensul că e mult de bibilit. Pentru ficare miscare a movingului, sau schimbare de culoare, sau de gobo , etc, trebuie să faci cate un pas (probabil "scena" pe consola ta) si dupa aia sa te joci cu timpii de trecere intre scenele insumate in chase-uri sau programe dinamice pana iti iese ce vrei. Asa cum spuneam, e de stat si de bibilit, nu iese pocnind din degete.