Testul este gresit de la inceput ... ca de obicei , se compara mere cu pere
.
Recomand celor de MAG sa colaboreze in viitor cu primii furnizori ( ucrainieni ) de module de putere ( PARK AUDIO / TCM ) pentru incintele acustice active si sa uite de chinezariile actuale ( DigiPower = KK ) ...
Specific treaba asta special ei deoarece ca stiu sigur ca se informeaza periodic de pe acest forum , cu siguranta pentru ei este important feedback-ul clientilor .
Mixerul digital in discutie nu este proiectat de Behringer , asa ca nu se poate face o comparatie intre X32 si orice alte mixere pe care scrie Behringer ... treaba e simpla pentru cunoscatori !
Sa ne intoarcem la comparatia intre mere si pere ... si aici treaba este oarecum simpla : se face comparatia intre incinte acustice avand difuzoare de inalte din game diferite : 1" cu 2" .
Alo , aveti probleme cu NEXO ?
Oameni buni , folositi-le la ce trebuie , doar nu intentionati sa sonorizati concerte Rock LIVE pe stadioane cu 50.000 de spectatori cu fix doua boxe avand 10" +1" !
Scopul initial al acestor boxe nu este si nu poate fi altul decat PORTABILITATEA la un SPL Maxim limitat costructiv decat de factorul Portabilitate ...
Atat .
Cu amplificatorul 4x1000W este alta socoteala , da , este fabricat de celebra firma Yamaha , si ca orice amplificator facut de Yamaha este un amplificator PRO foarte bun ( probabil exceptional ! ) la categoria lui de pret .
Da , Yamaha face amplificatoare foarte bune , pacat ca
doar etajul de putere este de calitate , din nefericire nu si sursa de alimentare SMPS ... eu si Dj Leco am studiat acum cativa ani absolut toate schemele surselor de alimentare SMPS folosite de Yamaha si am ajuns la concluzia ca total intamplator , firma Yamaha nu stie sa faca surse pentru amplificatoare , dar etajul de putere clasa TD este absolut beton din punct de vedere acustic , al randamentului si fiabilitatii .
Nu le poti avea pe toate la bani putini , asa cum lautarii nu pot fi niciodata buni sunetisti , buni matematicieni sau ... campioni judeteni , nationali sau internationali la sah
.
Unii nu sunt nici macar buni lautari !
Majoritatea abia isi pot scrie numele ... cu litere mari de tipar .
Cu litere mici ale alfabetului ...deja unii lautari au foarte grave probleme ... credeti-ma .
Candva , in cariera mea de cetatean al Romaniei , care in trecut constata contraventii si infractiuni si aplica sanctiuni conform legilor de atunci ( bune si /sau rele , nu le judec ca fiind bune sau rele , nu eu am facut legile
) a trebuit sa completez anumite rubrici in procesele verbale de contraventie , si exista o anumita rubrica cu mentiunile contravenientului ... acolo unde faptuitorul trebuia sa-si dea " autograful " olograf . Era total incredibil cat de habarnisti puteau fi " anumite " vedete " autohtone , mult mediatizate in lumea spectacolelor , dar in situatii " ciudate " ... mai bine ma abtin .
Ca sa va convingeti , puteti numara erorile de sintaxa , morfologie , punctuatie , gramatica si logica din textele de mai sus ... limba romana este faultata la greu .
Ce pretentii puteti avea , in acest caz ?
Parerea lor este pentru cei asemenea lor si gata .
Ce legatura au muzicienii cu muzicantii
?
O tin una si buna cu Dynacord : Powermate si XA si atat .
Daca mai bate vantul schimbarii , mai apare cate un Phonic , un Mackie , un MAG , un InterM , un RCF sau un FBT , mai nou chiar si Montarbo
.
Daca un negustor mai " jidan " il arde pe
fraier cu o scula cu un nume italian " istoric " la pret cat mai " barbos " , fraierul " nostru " se simte cel mai fericit roman , are impresia ca scula lui cea noua are foarte mare valoare , deoarece a costat mult si el chiar a platit pana la ultimul banut cat a cerut negustorul , in totala necunostiinta de cauza ... el de fapt este un habarnist clasic , prostinformat !
FBT , Vermona , Dynacord , Montarbo , Lem , Lane ... oaaaau , mai e putin si ii da in secunda doi direct sangele pe nas , face hiperglicemie , hipertensiune , colesterol , atac cerebral , se imbolnaveste de infact subit !!!!
Va garantez ca daca firma Vermona ar reinvia din morti , orice lautar cu varsta peste 50 ani ar face bale la gura ca magarul la plua sa isi cumpere si el o scula de la celebra firma redegista !
Ceea ce nu stiu inca " intelectualii " nostri vioristi , guristi , clapari , acordeonisti si tambalagii este ca marea majoritate a producatorilor clasici ( Dynacord , Ram Audio , LEM Audio , Altec Lansing , University Sound , Gauss , Zeck , JBL si DDA , ElectroVoice , Mackie , C-Audio , RCF si DB Tehnology, Behringer , Soundcraft , Carver , Carvin , Allen Heat , Ampeg , Hartke , Lane , Studiomaster , Crown , Alesis , Yorkville , DOD , Rane , Proel , Turbosound , Nexo etc ) nu mai exista ca entitati separate , de fapt nu mai exista sub nicio forma , ci sunt doar niste " trofee " in portofoliul unor rechini financiari - fonduri de investitii multinationale care ansambleaza cacaturi cu " fundita roz " ( si miros foarte frumos doar pentru cei saraci ) pe vaporul numit China !
Ca un simplu exemplu , EV nu mai produce difuzoare sau microfoane din 1992 .
Sunt produse OEM in China , dupa vechile specificatii .
Despre Shure nu mai discutam , situatia este identica !
BSS Omnidrive a dat faliment ... dupa ce a oferit pentru Nexo procesoare DSP in varianta OEM ( FDS-366T ) , , au trecut prin criza de dupa 2000 si au fost " salvati " de Behringer .
Evident , total " intamplator " acum se numeste DCX2496 si au soft-ul perfect compatibil , dar BSS costa la aparitie 4000 USD iar DCX-ul costa 330 USD .
Totul ca voi sa va bucurati
de sunet de calitate si de nenorocirea producatorilor !
Mixerul X32 se pare ca este fostul mixer digital Falcon de la LEM , resoftat de Mackie si folosind preamplificatoarele Midas pe care scrie Behringer ... dupa plecarea softistilor de la Dynacord , Behringer au scos primul lor efect de voci si instrumente DSP numit Virtualizer 1024 Pro , de fapt un proiect inceput la Dynacord Germania si finalizat de Behringer China , acum este mult modernizat si evident , inclus in mixerul digital X32 , mult criticat de " intelectualii " cu tambalul , acordeonul , vioara sau clapa .
Majoritatea informatiilor de mai sus sunt vehiculate pe net si nu bag mana-n foc pentru corectitudinea lor ... credeti ce doriti .
In alta ordine de idei , sunt total de acord cu Dnul Ionica referitor la usurinta utilizarii mixerelor gen Mackie din 1996 cu reglaje simple pe canal : Gain , Treble , Bass , Fx si Volum , cu conditia sa ai microfoane si boxe de calitate !
Nu trebuie sa impuscam caii pentru ca au aparut tractoarele , spunea Sadoveanu in 1950 .
Din punctul meu de vedere , aparitia mixerelor digitale este un mare pas inainte ...are probabil un impact asemanator cu utilizarea calculatoarelor in anii 1990 ( eheee ) sau mai recent cu telefoanele mobile dupa 1996 ... uite ca nu a murit nimeni de la atata invatatura , stiinta calculatoarelor este la indemana voastra si fara sa fiti absolventi de facultate cu profil IT ( calculatoare , automatizari etc ) si va garantez ca in cativa ani o sa deveniti experti in folosirea acestor mixere !
Nu trebuie sa va fie frica ...viata merge inainte , orice are un inceput .
Spor la treaba si succes la bani !