Va rugam respectuos sa acordati atentie asupra modalitatilor livrarii de incinte acustice, difuzoare sau filtre.
Dorim sa va informam ca responsabilitatea pentru ORICE fel de deteriorare, pierdere, distrugere, a unui/unor colete trimise prin curier rapid, nu ne apartine si nu ne poata fi imputata, indiferent de context.
Nu ne ocupam cu furnizarea unor servici de transport sau curierat si nu avem controlul asupra coletelor expediate. Activitatea noastra este strict axata pe productia si vanzarea de echipamente audio.
Daca se doreste folosirea unei forme de curierat rapid, pentru livrarea unor produse cumparate de la noi, va rugam sa specificati EXPLICIT numele curierului preferat, sau a solutiei de expediere preferate, oricare ar fi aceasta. Va garantam ca noi vom respecta intrutotul indicatiile dumneavoastra, dar va rugam respectuos sa intelegeti ca decizia va apartine intrutotul.
Vrem sa fie extrem de clar ca alegerea acestui curier va apartine. Nu recomandam pe nimeni .
Noi doar anuntam serviciul de curierat ca are de ridicat un colet si ne asiguram ca tot ceea ce tine de noi, in privinta ambalarii si livrarii catre agent, decurge bine, fara incidente. Va asiguram ca ambalarea se face cu simt de raspundere si acordam o deosebita grija protectiei produselor.
In clipa cand curierul a preluat coletul de la noi, orice responsabilitate a noastra inceteaza, riscul transportului fiind in intregime al cumparatorului, in comun cu transportatorul.
Va sugeram ca pentru coletele voluminoase ( boxe, difuzoare ), ale caror valoare trece de 2000 Ron, sa incercati a le prelua personal, daca aveti posibilitatea aceasta. Este preferabil sa cheltuiti niste bani in plus pe combustibil, decat sa va pierdeti timpul si nervii, asteptand despagubiri de la curier, in cazul ca sunt probleme.
SC Difuzoare Srl si SC PowerAudio Srl nu isi asuma riscurile ce decurg din activitatea curierilor de transport rapid.
Am luat aceasta decizie intrucat in ultimul timp am avut mari probleme de livrare cu unii curieri rapizi. Au ajuns boxe lovite sau distruse. Vreau sa fie foarte clar ca majoritatea coletelor ajung in perfecta stare, dar, uneori, atunci cand sunt perioade aglomerate, precum Craciunul, Pastele, curierii sunt depasiti si nu mai fac fata. In aceste conditii, nu se mai da suficienta atentie transportului. Fun Curier se distinge prin numarul mare de colete livrate cu bunuri deteriorate integral sau partial, ori ratacite, in aceasta perioada. Pana acum am rabdat si am incercat sa remediem noi probleme aparute, mai mult de dragul clientilor nostri. Din pacate, acest lucru nu il mai putem face si de aici inainte. Nu mai dorim sa fim trasi de urechi pentru problemele de organizare ale acestor curieri. Chiar daca noi avem relatii foarte bune cu agentii care preiau coletele, exista un lant al slabiciunilor, undeva pe traseu. Nici noi, nici agentii cu care noi intram in contact nu pot face mai mult decat facem acum.
Noi va asiguram ca livram produsele in stare perfecta de functionare, ambalte corespunzator pentru o livrare normala si nu intelegem sa raspundem pentru modul deficitar in care aceste firme de curierat inteleg sa se achite de obligatii.
Va sugeram sa inspectati orice colet, inainte de a semna de primire. Daca observati ceva in neregula, sau aveti banuiala ca ati primit un colet trantit, lovit, sau deteriorat, va recomandam insistent sa il desfaceti in prezenta agentului si sa il inspectati. Orice reclamatie privind eventualele deteriorari va rugam sa le adresati acestuia, nu noua.
Faceti un proces verbal in care sa descrieti in amanunt natura defectiunii si puneti agentul sa semneze. Dupa aceea, refuzati sa preluati coletul, cerand sa fiti despagubit cu valoarea integrala, conform facturii atasate, sau avizului de expeditie.
Va recomandam sa solicitati asigurare pentru transport, chiar daca acest lucru o sa ridice costul transportului. De regula, aceasta costa cam 1% din valoarea declarata, dar poate fi si mai mica sau mai mare in anumite cazuri.
Va atentionam asupra faptului ca pot exista situatii in care ambalajul nu prezinta semne de violare sau de trantire, dar, cu toate acestea, continutul poate fi deteriorat, sau afectat. Acesta situatie este foarte rara, dar am patit-o si dorim sa va informam. De exemplu, daca o boxa este transportata necorespuzator, iar la o frana va cade din varful movilei de colete, de la 2 metri inaltime, nu exista niciun fel de ambalaj care sa o protejeze la acest tip de impact. Ambalajul poate pare a fi in regula, dar boxa poate suferi deteriorari, in primul rand datorita socului.
Solutia cea mai buna este sa verificati cu atentie.
|