Vasile Nicolaie scrie:
-Manole cu cine ai luat legatura? Nu incerca sa iei legatura cu vreo firma din Romania...ca Romania tot Romania e....
-Ia legatura direct cu firma mama Dynacord. Ca fapt divers un prieten si-a cumparat niste boxe turbosound txd 151, a cerut o informatie la importatorul din romania , iar acesta la intrebat daca sunt cumparate de noi si sa faca dovada. Prietenul ia raspuns ca sunt cumparate SH, iar importatorul nici nu a vrut sa mai vorbeasca cu el.
-Apoi le-am trimis un email celor de la Turbosound , si in nici 24h am avut schema filtrelor cu toate detaliile , de la componente pana la grosimea si lungimea cablurilor.
-Acest tip de informatii l-am obtinut si de la alte firme gen Ecler, DAS, Beyma, Precision device, Tannoy etc.
-Deci in concluzie nu te complica si daca vrei ceva vorbeste cu firma mama. Lasa importatori si intermediarii.
Aici este o problema mai complicata. Tine atat de mentalitatea cumparatorilor cat si de cea a dealerilor combinata cu vanzarile scazute.
Piata din Romania este in opinia mea una dintre cele mai spurcate de pe fata pamantului. Sunt o multime de "priceputi" cu o mentalitate de tipul "clientul nostru stapanul nostru" indiferent de situatie. Genul asta de oameni sunt obisnuiti sa li se dea dreptate de fiecare data , indiferent de cat de mari tampenii debiteaza. Am intalnit o multime in cei 12 ani de cand ma ocup de vanzari de echipament audio.
In opinia lor, tu ca si vanzator ai 0 drepturi si trebuie sa te faci pres in fata lor si sa ii servesti de fiecare data gratis daca se poate si cu orice fel de carpeala le debiteaza mintea.
De exemplu daca ai frecat la cap un dealer cu diverse cereri de oferte si idei de configuratii ca in final sa iti cumperi ceva SH de afara iar apoi sa ceri din nou sfaturi gratuite cand iti iei tzeapa cu un produs defect, inteleg perfect atitudinea dealerului de a-ti da cu flit. In final oamenii aceia au de platit niste taxe la stat si niste angajati care trebuie sa puna pe masa mancare pentru familiile lor. asta pe langa utilitati, chirii si alte chestii.
Nu poti sa iti platesti oamenii cu multumiri.
Partea a doua este urmatoarea. Multi cer diverse scheme de service (patesc saptamanal asta). Acele scheme
NU SE OFERA utilizatorilor finali. Acele scheme le primeste un dealer in urma semnarii unui contract de confidentialitate si sunt destinate depanarii produselor aflate in garantie sau trimise la dealer pentru servisare.
Service-ul este o sursa de venit pentru un dealer. Da un telefon la reprezentanta Workswagen si cere-le un manual de service si vezi daca ai sa primesti. La fel si aici.
Este decizia
producatorului daca iti da sau nu acea schema NU a dealerului. Dealerul stie ca prin contract nu are voie, te refuza politicos , apoi te invita sa trimiti produsul in service la el.