http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl ... 14379.htmlAnul 2007 începea excelent pentru Omnitech Advertising, care încheia cu Casa de Cultură a Municipiului Sibiu trei contracte extrem de importante ca valoare.
Primul a fost semnat în februarie, firma fiind aleasă prin procedura „cerere de ofertă" şi prevedea că firma urma să furnizeze Casei de Cultură instrumente muzicale.
Celelalte două contracte s-au parafat pe 21 martie 2007 şi aveau ca obiect furnizarea de către aceeaşi firmă furnizarea de echipamente de sonorizare, video, accesorii, sisteme de iluminat, precum şi servicii de deservire tehnică cu personal a acestor echipamente pe perioada 23 martie - 31 decembrie 2007.
Valoarea însumată a celor trei contracte ajunge la aproape 520.000 de euro.
În Omnitech Advertising acţionari sunt Irina Fleischer cu 50% şi un anume Constantin Ionescu din Vîlcea cu 50%, care, potrivit surselor RL nu este decât un „pion". Administrator însă este soţia lui Artur Fleischer, Irina. Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, Omnitech Advertising a încheiat anul cu un profit de 26 miliarde de lei vechi, adică aproape 750.000 de euro. Dacă în 2008 profitul firmei a fost zero, în 2009 cota declarată a fost aproape 140.000 lei. Aşadar, la prima vedere, Omnitech Advertising este o firmă fără probleme financiare.Domnilor, așa se fac afacerile în România.
RCF vs. Paudio ? QSC vs. Crown ? Van Dame vs. Chuck Norris ?
Nope.
Crede cineva că sculele audio se vând după parametri ?
Nope.
Data viitoare, atunci când veți fi fanii până la moarte ai vreunei mărci, când vă veți certa de nebuni, când veți arunca la gunoi prietenii pentru că susțineți prestigiul sculelor altora, țineți minte că niște tipi fac bani. Neștiuți de nimeni, în timp ce voi (noi) ne batem pentru bunul mers al afacerile lor.
Partea tristă este că aceștia nici măcar nu au cunoștiință de existența fanilor lor, ori consideră că li se cuvine.