The poweraudio Forum is managed by a team of tallented administrators that have made it their mission to offer projects, schematics, designs and their advice free of charge. By making a small donation you can aid in the further development and running costs of this community. We thank you for the support!
Forumul Poweraudio este manageriat de o echipa de administratori talentati care au misiunea de a furniza proiecte, scheme, schite si sfaturi in mod gratuit. Facand o donatie, puteti sa ajutati la dezvoltarea si acoperirea costurilor de operare si dezvoltare a acestei comunitati. Va multumim pentru ajutor!

forumpoweraudio.ro

>> Bine ati venit pe forumul Poweraudio - Cel mai mare forum PROaudio din Romania <<
Acum este Joi Mar 28, 2024 10:52 am


Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 2 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Despre livrarile prin orice forma de curierat
MesajScris: Vin Dec 12, 2008 5:02 pm 
Neconectat
Admin
Admin
Avatar utilizator

Membru din: Dum Oct 30, 2005 12:35 pm
Mesaje: 1819
Localitate: Tr.Severin
Va rugam respectuos sa acordati atentie asupra modalitatilor livrarii de incinte acustice, difuzoare sau filtre.

Dorim sa va informam ca responsabilitatea pentru ORICE fel de deteriorare, pierdere, distrugere, a unui/unor colete trimise prin curier rapid, nu ne apartine si nu ne poata fi imputata, indiferent de context.

Nu ne ocupam cu furnizarea unor servici de transport sau curierat si nu avem controlul asupra coletelor expediate. Activitatea noastra este strict axata pe productia si vanzarea de echipamente audio.

Daca se doreste folosirea unei forme de curierat rapid, pentru livrarea unor produse cumparate de la noi, va rugam sa specificati EXPLICIT numele curierului preferat, sau a solutiei de expediere preferate, oricare ar fi aceasta. Va garantam ca noi vom respecta intrutotul indicatiile dumneavoastra, dar va rugam respectuos sa intelegeti ca decizia va apartine intrutotul.

Vrem sa fie extrem de clar ca alegerea acestui curier va apartine. Nu recomandam pe nimeni .

Noi doar anuntam serviciul de curierat ca are de ridicat un colet si ne asiguram ca tot ceea ce tine de noi, in privinta ambalarii si livrarii catre agent, decurge bine, fara incidente. Va asiguram ca ambalarea se face cu simt de raspundere si acordam o deosebita grija protectiei produselor.

In clipa cand curierul a preluat coletul de la noi, orice responsabilitate a noastra inceteaza, riscul transportului fiind in intregime al cumparatorului, in comun cu transportatorul.

Va sugeram ca pentru coletele voluminoase ( boxe, difuzoare ), ale caror valoare trece de 2000 Ron, sa incercati a le prelua personal, daca aveti posibilitatea aceasta. Este preferabil sa cheltuiti niste bani in plus pe combustibil, decat sa va pierdeti timpul si nervii, asteptand despagubiri de la curier, in cazul ca sunt probleme.

SC Difuzoare Srl si SC PowerAudio Srl nu isi asuma riscurile ce decurg din activitatea curierilor de transport rapid.

Am luat aceasta decizie intrucat in ultimul timp am avut mari probleme de livrare cu unii curieri rapizi. Au ajuns boxe lovite sau distruse. Vreau sa fie foarte clar ca majoritatea coletelor ajung in perfecta stare, dar, uneori, atunci cand sunt perioade aglomerate, precum Craciunul, Pastele, curierii sunt depasiti si nu mai fac fata. In aceste conditii, nu se mai da suficienta atentie transportului.
Fun Curier se distinge prin numarul mare de colete livrate cu bunuri deteriorate integral sau partial, ori ratacite, in aceasta perioada. Pana acum am rabdat si am incercat sa remediem noi probleme aparute, mai mult de dragul clientilor nostri.
Din pacate, acest lucru nu il mai putem face si de aici inainte.
Nu mai dorim sa fim trasi de urechi pentru problemele de organizare ale acestor curieri. Chiar daca noi avem relatii foarte bune cu agentii care preiau coletele, exista un lant al slabiciunilor, undeva pe traseu. Nici noi, nici agentii cu care noi intram in contact nu pot face mai mult decat facem acum.

Noi va asiguram ca livram produsele in stare perfecta de functionare, ambalte corespunzator pentru o livrare normala si nu intelegem sa raspundem pentru modul deficitar in care aceste firme de curierat inteleg sa se achite de obligatii.

Va sugeram sa inspectati orice colet, inainte de a semna de primire.
Daca observati ceva in neregula, sau aveti banuiala ca ati primit un colet trantit, lovit, sau deteriorat, va recomandam insistent sa il desfaceti in prezenta agentului si sa il inspectati. Orice reclamatie privind eventualele deteriorari va rugam sa le adresati acestuia, nu noua.

Faceti un proces verbal in care sa descrieti in amanunt natura defectiunii si puneti agentul sa semneze. Dupa aceea, refuzati sa preluati coletul, cerand sa fiti despagubit cu valoarea integrala, conform facturii atasate, sau avizului de expeditie.

Va recomandam sa solicitati asigurare pentru transport, chiar daca acest lucru o sa ridice costul transportului.
De regula, aceasta costa cam 1% din valoarea declarata, dar poate fi si mai mica sau mai mare in anumite cazuri.

Va atentionam asupra faptului ca pot exista situatii in care ambalajul nu prezinta semne de violare sau de trantire, dar, cu toate acestea, continutul poate fi deteriorat, sau afectat. Acesta situatie este foarte rara, dar am patit-o si dorim sa va informam.
De exemplu, daca o boxa este transportata necorespuzator, iar la o frana va cade din varful movilei de colete, de la 2 metri inaltime, nu exista niciun fel de ambalaj care sa o protejeze la acest tip de impact. Ambalajul poate pare a fi in regula, dar boxa poate suferi deteriorari, in primul rand datorita socului.

Solutia cea mai buna este sa verificati cu atentie.


Sus
 Profil  
 


 Subiectul mesajului:
MesajScris: Joi Noi 12, 2009 12:17 am 
Neconectat
Director General 0766332366
Director General  0766332366
Avatar utilizator

Membru din: Joi Oct 27, 2005 7:33 pm
Mesaje: 19815
Localitate: La sediu
incepand de astazi toate expeditiile facute catre persoane fizice, cu plata ramburs vor fi efectuate prin GLS Curier

Daca doriti sa folositi un alt curier ce nu are posibilitatea de a incasa in cont colector , plata va trebui facuta in avans in contul firmei.

firmele sunt libere ca si pana acum sa foloseasca orice firma de curierat doresc.

decizia de a folosi GLS este datorata de micsorarea costurilor de transport pentru colete sub 40 de Kg cu rambursuri de pana la 5000 de lei in comparatie cu nemoexpress.

un calcul pentru un colet fictiv de 40 de Kg cu un ramburs de 5000 de lei a dat urmatoarele valori de transport:

Fancourier: 130 lei
GLS: 128 de lei

_________________
ing. Mircea Bartic
Director general

Poweraudio Romania
Drumul Tarpiului, Nr.30, Bistrita, Jud. Bistrita-Nasaud
Telefon: 0766332366
E-mail: office@poweraudio.ro
www.poweraudio.ro
facebook.com/poweraudio.romania


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 2 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România